Gratis verzenden vanaf €100

Binnen 48 uur geleverd

Veilig betalen met IDEAL of creditcard

Verzending binnen 24 uur

Retourneren

Bij Sedora streven we naar 100% klanttevredenheid. We begrijpen dat u soms een product wilt retourneren. Daarom bieden wij een flexibel retourbeleid aan. Lees hieronder meer over ons retourbeleid en de stappen die u moet volgen om een product te retourneren of te ruilen.

Sedora logo

Retourneren

Lees ons retourbeleid:


Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Misschien omdat het product toch niet bevalt of om een andere reden. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor de retourzending van uw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

 

Retourneren

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@sedora.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het bij een retour goed verpakt is.


Download het retourformulier

 

Elektrische componenten:

Elektrische componenten. Om de integriteit en veiligheid van onze producten te waarborgen, kunnen elektrische componenten na aankoop niet geretourneerd worden, tenzij er sprake is van een aantoonbaar defect bij ontvangst. Controleer de specificaties zorgvuldig voordat u uw bestelling plaatst.

 

Speciaal bestelde producten:

Producten die speciaal op verzoek van de klant besteld worden, kunnen niet geretourneerd worden, aangezien deze niet tot ons standaard assortiment behoren. Dit wordt tijdens het bestelproces duidelijk gecommuniceerd.

 

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met via info@sedora.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Deze website maakt gebruik van cookies

Onze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren, de website optimaal te laten functioneren en het gebruik te analyseren. Door op ‘Accepteren’ te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies. Voor meer informatie over hoe wij cookies gebruiken, verwijzen wij u naar onze Privacyverklaring.